2009年11月18日 星期三

新書書展

甲﹕十月尾咪岩岩搞左個書展既,唔知圖書館買左乜野書呢﹖

乙﹕圖書館依家就展緊D新書勒。仲要分兩張枱擺添﹗

甲﹕咁誇張﹖﹗

乙﹕因為其中有一批係好書龍虎榜既書,我地留番聽日再介紹,今日介紹左其他書先啦。

甲﹕我知﹗我知﹗圖書館買左最新幾本《叛逆歲月》、鄭梓靈既小說、馬仔既《我的低能旅行》,仲有好多食譜﹗

乙﹕你又話唔知圖書館買左乜野書既﹖

甲﹕呢幾本係我叫老師買架嘛﹗咁其他仲有咩呢﹖

乙﹕仲有好多,例如有冇諗過同印度人結婚﹖有本新書叫《我老公係印度人》,就係一個本地既真人真事,前排電視台都有訪問過佢地。另外上星期《新聞透視》岩岩講過赤柱冧樹死者個家姐,你又可以借佢本回憶錄《走過死蔭的樹下》黎睇。

甲﹕圖書館都幾up-to-date喎。

乙﹕更update都有呀。前排咪話高錕得到諾貝爾獎既,借佢本自傳《潮平岸闊》黎睇,睇完岩岩好可以睇埋佢領獎添。近年中國互聯網新一代成長,為改革帶黎新力量,睇《中國猛博》呢本書就可以知道佢地點樣突破封鎖勒。仲有,黃明樂寫左本《港孩》,專門針對時下香港青少年既問題,大家睇左,有則改之,無則加勉啦。

甲﹕我都係想睇小說多D喎,例如《神探伽里略》果類呢。

乙﹕梗係有啦。圖書館買左《神探伽里略》作者東野圭吾既《名偵探的守則》,呢本書諷刺好多偵探故事既常見橋段,仲已經拍成日劇添。另外一本《博物館驚魂夜》都係前排先上畫既電影小說。如果你鍾意睇翻譯小說《姊姊的守護者》,圖書館亦有作者既新作《換心》,同樣都係咁吸引架﹗

甲﹕咁幾時有得借先﹖

乙﹕圖書館組員星期四放學可以借、其他同學星期五就借得。

沒有留言:

圖書館與桌上遊戲學會節目表

除了圖書館,還有廉宜好去處